Den son väntar för gott har väntat för länge!

 

Ja, nästa så känns det. Ber om ursäkt att inte bloggen uppdateras som den ska. Nu ska jag verkligen försöka, minst en gång per vecka, minns ni dom härliga måndagsinläggen? Det var tider de!

Har bara 25% batteritid kvar nu, måste skriva snabbt.

Bara för att jag inte har uppdaterat så betyder inte det att båtbygget har stått still. Nänä, det har gått framåt.

Vi har småpillat en jävla massa tycker jag. Som jag sa till Oskar igår. "Byter man ett fribord på fem timmar så märks det, slipar man på en inredningsdetalj i 8 timmar så märks det knappt ".

Här har vi bytt ett fribord på vänster sida, blev riktigt bra tycker jag!




Bytt fribord på höger sida.
Borden nitas ju fast. Faktiskt riktigt kul att nita på detta vis. Ska ta kort på det verktygensom vi använder nästa gång så ni får se!


Det är väl här vi är nu kan man säga! Vi har passat in bordet men vi behöver
mer nitar. Så det ska vi beställa.
Vi fick dela bordet i två delar, det var så fruktansvärt svårt att passa in 3 meter bord.



Ratten har vi tagit bort, den slipade vi igår och det blev bra bra!
Nä fan det här går inte, just nu är det för segt, det tar 10 min för att ladda upp en bild, inte okej.
Prövar senare i ikväll, igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0