Alltså en kopparnit, ingen vanlig nit.

Nu har jag faktiskt försökt att ladda upp alla bilder när vi nitar i en halvtimme ,det fungerar inte!!! Det har varit såhär det senaste gångerna och jag börjar att tröttna!
Vi får försöka hitta en annan lösning.
Jag får kalla till möte med direktören helt enkelt.
Jag är ledsen.
Blogg.se har fungerat kanon hittills men nu är det katastrof.
Kanske behöver dom renovera skutan? Kanske börjar blogg.se ruttna och kanske börjar vatten sippra in mellan bord och skarvar. Köpte blogg.se tätningsmassa på Överskottsbolget under höstrean?
Kanske börjar blogg.se sakta sjunka mot Östersjöns dybotten för att sedan stanna där en lång, lång tid. Kanske får blogg.se ligga där i dyn tills att havet blir bottenfryst, vänta tills solen närmar sig jorden för att tina upp isen och snurrar igång en ny istid?
Isen kommer skrapa med sig blogg.se mot den steniga kusten, ner i Europa och när väl blogg.se lyckas klamra sig fast i ett rev där nere i Australien någonstans kommer hon att vara så fruktansvärt sargad att inte ens hennes egen mor kommer att kunna älska henne. Som hon faktiskt gjorde en gång, innan havet blev bottenfryst, innan solens strålar släppte lös isen, innan blogg.se började sin dödsfärd, innan Överskottsbolaget körde ut tio pallar tätningsmassa och skrev i höstbladet "tag fem betala för två".
Fy fasen, bäst och hoppa av blogg.se.
För vem vill stå på ett sjunkande skepp?
Jag kommer att skriva ett inlägg till här på blogg.se. Där kommer det stå vart den nya bloggen landar!
Vi hörs då.

Kommentarer
Postat av: Anneli Granell

Jag tror du har en poetisk ådra i dig Kalle. Snart kan du sitta där på däck och finna insperation från vind och hav.

2009-10-26 @ 22:58:04
Postat av: Lars

Jaha, det går bra med bloggandet tycker du? =/

2009-11-05 @ 18:04:17
Postat av: Glasmästarn

Åh jag ska byta blogg för denna funkar ju inte, bla, bla, bla, bla mm !!!

Den måste ju vara så jävla dålig att inte Macens tangenter kan skriva på den.



Eller är Macen för bra för denna enkla blogg?



Kanske skall skaffa en vanlig svensson PC istället som fungerar på denna enkla statare blogg.



Hallo!! Kalle ?



Kanske inte läser komentarerna heller?



Hur går det nu med flotten?

Vi skall ju ha navigeringskurs i Trista 345 till våren, då är det ju bra att Ni ligger i fas.



Mvh Henrik med familj.

2009-12-18 @ 21:05:52
Postat av: Glasmästarn

Åh annars går det bra eller?

2010-02-01 @ 20:06:59
URL: http://www.rada.se
Postat av: Henrik

Hej !



Dags för navigationskurs för båtbyggar gänget.

Inbjudan kvarstår när Ni har tid.



Jag har sjösatt......har ni?

2010-04-23 @ 19:57:21
Postat av: Fred Samuelsson

DEn är häftig! Har en likadan under renovering!fast inte lika dålig har b16marin skulle suttit albin 2a se om jag kan skicka bilder på vår båt.

2010-10-24 @ 10:07:15
Postat av: Kalle

Vore skitkul att se bilder på eran båt. Om du får tag på bilder så får du gärna skicka till [email protected]



Mvh Kalle

2010-11-11 @ 16:15:20
Postat av: Katarina

Jäddrar i min lilla låda vilket fint jobb du gör!

Hittade hit idag och undrar nu nyfiket om det blev någon ny blogg?

Vänliga hälsningar

/Katarina

2012-03-05 @ 11:02:27
URL: http://stalochreklam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0