Guidad tur i självaste Hökerum.

Nu i helgen kommer det in bli mycket gjort med båten. Vi ska till halmstad, 16 grader och stor sol.
Så för att inte bloggen ska dö ut så tänkte jag guida er runt där vi har båten, i Hökerum.
Sen är det bra för våran egen del, vi kanske glömmer hur det ser ut i Hökerum efter påsken bravader.




Den här vägen leder oss till båten. Båten står bakom mig, alltså den här vägen
kommer vi. När vi är längst bort på denna vägen kan man skymta tältet. Man 
tänker alltid för sig själv "har det rasat". När man ser att det inte har det så 
fylls man av glädje.  



Här har vi våra vikiga kafferaster. Det kanske ni kände till vid det här laget.
Snett till höger står båten.
Om jag vänder mig om nu så ser man detta:



Här meckar ägaren med bilar.
Nu går jag bort och ställer mig vid ladan:



Och så här ser det ut här ifrån. Ser ni Oskar till vänster? Jag vet vart han är på väg, 100%.
Lite snett till vänster ut med vägen kommer han att ställa sig. Göra vad tänker ni?



Självklart. Vet inte varför han gillar att stå och pumpa vatten. "Det är gött" säger
han. Han kan stå i flera minuter och bara pumpa. 



Här är på baksidan av tältet. Här eldar vi gammalt skräp. 




En karta hämtad från lantmäteriet.



GLAD PÅSK!!!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0